همه چیزی که باید در مورد کیف پول چرم بدانیم

خرید کیف پول لاکچری مردانه کد 1020 با طرح فلوتر

کیف پول وسیله‌ای است که هر فرد برای حمل وسایل شخصی کوچک خود مانند پول نقد، کارت اعتباری و یا گذاشتن گواهینامه می‌تواند از آن استفاده نماید. این کیف پول‌ها معمولاً از جنس چرم طبیعی، مصنوعی یا پارچه‌ای طراحی و تولید می‌شوند. برخی از مدل‌ها به صورت افقی و دیگر مدل‌ها به صورت تاشو هستند. همچنین بعضی از آن‌ها دارای زیپ برای نگهداری مدارک مهم شما هستند، در حالیکه در مدل‌های دیگر به داشتن دکمه اکتفا شده است.

Mens leather wallet code 1020 inbin ir 18

جنس کیف پول

کیف پول چرم به دو دسته تقسیم می شود:

1_ کیف پول چرم طبیعی ( چرم اصل )

2_ کیف پول چرم مصنوعی ( کیف پول چرم صنعتی )

Mens leather wallet code 1020 inbin ir 20

ویژگی های چرم طبیعی

1_ شیک و لاکچری بودن کیف بدلیل جنس محصول

2_ قیمت بالا به دلیل کیفیت عالی

3_ قابلیت ماندگاری بالا

ویژگی های چرم مصنوعی

1_ تنوع بالا در رنگ و طرح

2_ قیمت مناسب

3_ کیفیت خوب و معمولی

انواع کیف های چرم

کیف پول چرم کتی

کیف پول چرم جیبی

کیف پول چرم دو لت

کیف پول چرم سه لت

کیف پول چرم کتی

کیف پول چرم معمولاً برای پول‌ استفاده می‌شود و به عنوان کیف پول چرم پالتویی نیز شناخته می‌شود. این کیف پول‌ها دارای جیب‌های داخلی برای قرار دادن کارت‌های اعتباری هستند و باید باریک و ظریف باشند تا از قرار دادن وسایل زیاد در آن‌ها خودداری شود.

کیف پول چرم جیبی

در میان کیف‌های چرمی، کوچکترین اندازه و ابعاد کیف پول چرم جیبی می باشد. معمولاً این کیف پول یک مکان برای قرار دادن اسکناس و تعداد 2 الی 4 جای کارت اعتباری دارد. به دلیل قرار گرفتن در جیب شلوارهای مردانه، این کیف پول باید حتماً نازک و باریک باشد و حجیم نباشد.

کیف پول چرم دو لت

افرادی که به کیف‌های باریک علاقه‌مند هستند، معمولاً به سراغ کیف پول چرم دو لت می‌روند. این کیف‌های چرمی برای هر دو جنس قابل استفاده است و دارای جا کافی برای قرار دادن وجه نقد و کارت‌های اعتباری می باشد. باید توجه داشت که کیف پول‌های چرم دو لت معمولاً یک زیپ کوچک نیز دارند که می‌توان پول خرد، فلش و ملزومات کوچک را در داخل آن قرار داد.

کیف پول چرم سه لت

این کیف مناسب برای خانم ها می باشد که می‌خواهند ملزومات زیادی را در داخل کیف پولشان قرار دهند و همه آنها را یکجا به همراه داشته باشند، معمولاً به سراغ انواع کیف پول چرم سه لت می‌روند. در داخل این کیف پول علاوه بر پول و کارت، موبایل و سایر اقدامات نیز قابل تعبیه است و می‌توان از آن به عنوان یک کیف حاشیه استفاده کرد. به طور کلی، کیف پول چرم سه لت می‌تواند محبوب‌ترین کیف پول خانم ها باشد که از طریق فروشگاه های حضوری و آنلاین قابل خریداری است.

Mens leather wallet code 1020 inbin ir 19

انواع چرم

در رابطه با چرم مناسب برای کیف پول، می‌توان گفت که با انواع چرم‌های طبیعی مانند چرم بزی، گاوی و شتری می‌توان نام برد. بیشتر کیف پول‌های زنانه با چرم بزی و کیف پول‌های مردانه با چرم گاوی دوخته می‌شوند. برخی برندها هم با چرم‌های شتری کیف پول تولید می‌کنند که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

رنگبندی کیف پول

در مورد رنگ کیف پول‌های چرمی، مردانه معمولاً از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده می‌شود، در حالی که برای زنان دارای تنوع بالایی موجود است و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. همچنین، دو دسته بندی دیگر نیز وجود دارد که در رنگ چرم تأثیرگذار است. کیف چرم دست دوز و کیف چرم چرخ دوز ، که در کیف پول‌های چرم دوخته شده با چرخ تنوع رنگ کمتری وجود دارد، در حالی که کیف‌های چرم دست دوز از تنوع رنگی بالاتری برخوردار هستند. بنابراین، اگر رنگ کیف پول برایتان مهم است، این نکته را قبل از تهیه و خرید مد نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید