ثبت سفارش

خیر- در حال حاضر فقط به صورت غیرحضوری و آنلاین می باشد.

خیر- تا زمان موجود شدن کالا این امکان وجود ندارد. شما می توانید در صفحه محصول مورد علاقه با کلیک بر روی تب “ما رو راهنمایی کن!!” شماره موبایل و یا ایمیل خود را ثبت کنید تا در صورت موجود شدن به شما اطلاع رسانی شود.

  – در زمان پرداخت در صفحه بانک گزینه انصراف را بزنید.

  – کالای موردنظر را از سبد خرید حذف کنید.

  – درصورتیکه کالای شما توسط این بین ارسال نشده باشد می‌توانید در پروفایل خود گزینه لغو سفارش را انتخاب کنید.

  – با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا سفارش را لغو کنند. 

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه این بین که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

1) با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل بسته در قسمت بالا و سمت آدرس بار صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

خیر- بعد از اتمام روند سفارش دیگر امکان تغییر و اصلاح وجود ندارد. در صورتیکه شما مایل به تغییر سفارش خود هستید می‌توانید با پشتیبانی ارتباط بگیرید.

نحوه پرداخت

درگاه های پرداخت به شبکه شتاب بانک مرکزی متصل هستند و فرقی نمی کند که کارت شما برای کدام بانک می باشد و با دارا بودن رمز پویا می توانید فرایند پرداخت را انجام دهید.

همه کارت های بانکی (بانک سامان، بان پاسارگاد، بانک رسالت، بانک ملی, بانک صادرات ,بانک سپه ,بانک کشاورزی ,بانک رفاه , بانک پارسیان ، بانک اقتصاد نوین ، بانک ملت و بانک کارآفرین و …) می توانند پرداخت را تکمیل نمایند.

بله – در مراحل تکمیل خرید گزینه کارت به کارت را انتخاب نمایید و هزینه را به شماره کارت اعلام شده واریز نمایید و سپس فیش و کد پیگیری واریز خود را حتما باید با ارتباط گیری با پشتیبانی این بین اعلام نمایید و مورد تایید قرار بگیرد.

در صورت اختلال در شبکه بانکی و رخ دادن چنین مشکلی نگران نباشید، معمولا تا چند ساعت بعد پول به حساب شما بر می گردد ولی اگر با گذشت 72 ساعت مبلغ به حساب شما برنگشت می توانید با پشتیبانی بانکی که پرداخت را با آن انجام دادید تماس بگیرید.

رویه های ارسال

بله – به امکان ارسال به تمام نقاط کشور حتی روستاهای دورافتاده فراهم است.

ارسال سفارش ها در روزهای غیرتعطیل انجام می پذیرد.

بستگی به نوع پست انتخابی دارد زمان تحویل پست سفارشی و پیشتاز متغیر است.

خیر- درصورتیکه نیاز به ویرایش آدرس خود دارید پیش از ارسال سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

این موضوع فعلا برای برخی از مشتریان دائمی فراهم است و با پیامک به خودشان اطلاع رسانی شده است. 

تبصره 1: تعهد ارسال رایگان فروشگاه این بین، تنها برای یک بار ارسال می باشد.چنانچه سفارشی نیاز به تعویض داشته باشد هزینه ارسال برعهده مشتری خواهد بود.

تبصره 2 : ارسال سفارشات خارج از محدوده پیک ها شامل هزینه می باشد.

تبصره 3 : در صورت مرجوعی هزینه رفت و برگشت به عهده مشتری میباشد..

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” مشخصات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.

شما می توانید به دوستان و عزیزان خود هدیه ای ارزشمند تقدیم نمایید!

پیگیری کالای خرید شده

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن کلیه مراحل از طریق پیامک (sms) و ایمیل (Email) به شماره موبایل و آدرس ایمیلی که زمان ثبت سفارش درج کرده اید، انجام خواهد شد.

   – با کد رهگیری 20 رقمی مرسوله که به شماره همراه شما پیامک می شود در سامانه پیگیری مرسولات شرکت پست می توانید وضعیت کالای خود را مشاهده کنید.

حساب کاربری

خیر نیاز نیست. ولی توصیه ما برای سهولت پیگیری و استفاده از خدمات پس از فروش این است که عضو سایت شوید.

برای این منظور قبل از اتمام خرید در فروشگاه این بین عضو شوید. ما این عضویت را برای شما ساده کرده و کمتر از 1 دقیقه زمان نیاز دارد.

بله- وارد حساب کاربری خود شوید در بخش پروفایل نسبت به ویرایش اطلاعات شخصی خود اقدام نمایید.

ایرادی ندارد-  با کلیک بر روی دکمه ورود با رمز عبور یکبار مصرف، طی 5ثانیه پیامکی حاوی رمز عبور موقت دریافت خواهید کرد. با آن وارد سایت شوید. سپس بر روی عبارت “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کرده و رمز ورود جدید خود را تنظیم کنید.

بله- در بخش همه سفارش ها می توانید سفارشات قبلی خود را مشاهده نمایید.

بازگرداندن کالا

برای برگشت کالا ابتدا می‌بایست با پشتیبانی این بین ارتباط گرفته تا مرسوله در شرایط برگشت ثبت شود. سپس کالا را با پست سفارشی به آدرس اعلام شده توسط پشتیبانی ارسال کنید.

و از ارسال کالا بدون هماهنگی اکیدا خودداری فرمایید

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.

کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتيکت و بارکد کالا، برگشت شود.

شرایط:

  • پوشیدن و تست کفش، روی سطح تمیز باشد ، در صورتی که زیره کفش تمیز نباشد، دارای خط خوردگی و تاشدگی و بوع غیر طبیعی باشد، قابل مرجوع نیستند.
  •  لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه، لباس خواب و… به دلیل مسایل بهداشتی به هیچ عنوان قابل تعویض نیستند.
  • لوازم مراقبت پا و لوازم مراقبت از کیف و کفش
  • کالاهایی که در زمان استفاده با فرم بدن تغییر شکل پیدا می‌کنند امکان عودت ندارند. از این موارد می‌توان به جوراب واریس، اسپیلنت های سیلیکونی پوشیدنی و … اشاره کرد.
  •  لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمی باشند.

   – در صورتیکه از زمان تحویل کالا حداکثر  7 روز نگذشته باشد.

   – کالا در گروه کالاهای برگشت پذیر باشد.

   – تیم فنی عدم استفاده از کالا را تایید کند.

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 24 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

 

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پشتیبانی این بین برسد، هزینه‌های ارسال به عهده مجموعه این بین است.

– در صورت 1- تعویض سایز ، 2- انصراف از خرید ، یا 3- تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پشتیبانی این بین، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

شرط اولیه و لازم

توجه داشته باشید که امکان بازگرداندن کالا و باز پرداخت وجه یا تعویض با کالای مشابه تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کالا و کلیه متعلقات آن در شرایط و وضعیت اولیه برگشت داده شود.

در اکثر فروشگاه ها رایج ترین دلایل این موارد است.

مناسب نبودن سایز محصول دریافتی

وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده

عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی

مورد پسند نبودن کالای دریافتی

کدهای تخفیف

هنگام ثبت سفارش کد تخفیف خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و کلید “ثبت کد تخفیف” را بزنید.

این بین به مناسبت های گوناگون به مشتریان وفادار خود کد تخفیف ارسال می‌کند.

سایر موارد

تمامی کالاهای این بین ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی را دارا می‌باشند.

بله حتما به اشتراک گذاری نظر شما در خرید سایر مشتریان موثر است و این امکان درج نظر بر روی کالاهای خریداری شده وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید در پروفایل خود بخش نقد و نظرات ثبت نظر نمایید.

بله- در صورت نیاز خریدار فاکتور صادر می گردد. برای این منظور، قبل از ارسال کالا توسط این بین با پشتیبای ارتباط بگیرید و این درخواست را ثبت کنید تا با محصول ارسال گردد.

به دلیل خرید از مستقیم از تامین کنندگان اصلی و حذف تمامی واسطه های موجود به این مهم دست پیدا کردیم .
ما در فروشگاه این بین سعی کردیم که با حفظ کیفیت محصولات ، قیمت را نیز در حد معقولی حفظ نموده و با سود بسیار کمتری نسبت به فروشگاه های دیگر ایران (وبسایت های معتبر در ایران) به فروش برساند.

بله – تمام قیمت ها در سایت بروز هستند.

متاسفانه این مورد به ندرت پیش آمده است و به دلیل اینکه برخی از پلت فرم ها و سایت ها محصولات خود را از قدیم از فروشگاه این بین تأمین می کنند، و از طرفی یک انبار موجودی برای همه در فروشگاه این بین می باشد.

این امر از خرید همزمان نشات می گیرد به صورتی که در یک زمان یک مشتری محصولی را از فروشگاه این بین خریداری کرده و در همان لحظه همان محصول در فروشگاه دیگری (که فروشگاه این بین متعهد به تأمین کالا در آنها نیز می باشد مثل دیجی کالا، باسلام، اسنپ و …) به فروش می رسد.

لذا با توجه به زمان دقیق قطعی شدن خرید توسط مشتریان گرامی، محصول به فرد زودتر سفارش دهنده تحویل می گردد.

نگران نباشید کافی است در قسمت یادداشت‌های مشتری درخواست خود را مطرح کنید.

فروشگاه آنلاین این بین به فکر راحتی و آسودگی مشتریان عزیز می باشد.

بله،

تصاویر از روی محصولات اصلی گرفته شده است.

با این حال ممکن است به توجه به تنظیمات سبک و کلاس رنگی مختلف تنظیم شده در صفحات نمایش مختلف، یک اختلاف جزئی دیده شود.