مرجوعی و بازگشت کالا

1- برگشت کالا به چه صورت می باشد؟
برای برگشت کالا ابتدا می‌بایست با پشتیبانی فروشگاه این بین ارتباط گرفته تا مرسوله در شرایط برگشت ثبت شود. سپس کالا را با پست سفارشی به آدرس اعلام شده توسط پشتیبانی ارسال کنید.
همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.
کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتيکت و بارکد کالا، برگشت شود.

2- چه کالاهایی را نمی‌توان عودت داد؟
پوشیدن و تست کفش، روی سطح تمیز باشد ، در صورتی که زیره کفش تمیز نباشد، دارای خط خوردگی و تاشدگی و بوع غیر طبیعی باشد، قابل مرجوع نیستند.
 لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه، لباس خواب و… به دلیل مسایل بهداشتی به هیچ عنوان قابل تعویض نیستند.
کالاهایی که در زمان استفاده با فرم بدن تغییر شکل پیدا می‌کنند امکان عودت ندارند. از این موارد می‌توان به جوراب واریس، اسپیلنت های سیلیکونی پوشیدنی و … اشاره کرد.
 لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمی باشند.
 لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان مرجوع شدن ندارند.

3- در چه صورت امکان برگشت کالا وجود دارد؟
   – در صورتیکه از زمان تحویل کالا حداکثر  7 روز نگذشته باشد.
   – کالا در گروه کالاهای برگشت پذیر باشد.
   – تیم فنی عدم استفاده از کالا را تایید کند.

4- عودت مبلغ کالای برگشت داده شده چقدر زمان می برد؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 24 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

5- هزینه پستی بازگرداندن کالا به عهده چه کسی است؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پشتیبانی این بین برسد، هزینه‌های ارسال به عهده مجموعه این بین است.
– در صورت 1- تعویض سایز ، 2- انصراف از خرید ، یا 3- تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پشتیبانی فروشگاه این بین، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 
شرط اولیه و لازم
توجه داشته باشید که امکان بازگرداندن کالا و باز پرداخت وجه یا تعویض با کالای مشابه تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کالا و کلیه متعلقات آن در شرایط و وضعیت اولیه برگشت داده شود.